Hlasovy system O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod cyber kaktus 18. 10. 2006 15:05

Chtel bych se zeptat jak se na hlasovem systemu O2 spojim s nekym komu bych mohl rici co mam za problem a zacit ho resit a ne jen poslouchat pitomej automat, kde jen klikam na cisilka (malem bych si myslel ze dokola), nebo snad O2 svoje vsechny operatory vyhodil?? :D
pokud nekdo vite jak se knim proklikat tak pls dejte vedet, diiky moc

ps: ani jejich chytry schema ze stranek mi nepomohlo,
cyber kaktus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M. 18. 10. 2006 15:19

To uz tady bylo...
Vjed nekam do menu a pak dej 9. Zkus to.
"Systém GPS není určen pro přesné určování polohy
a nikdy byste neměli výhradně spoléhat na data
o poloze získaná z přijímače GPS a rádiových sítí pro
zjišťování polohy nebo navigaci."
M.
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cyber kaktus 18. 10. 2006 15:21

to jsem prave skousel a nic, no pokusim se jeste, ale pokud mate nekdo uz nakou skusenost jak se tam dostat tak dejte vedet,
tady je jejich schema ale stejne tam snad nic neni

http://www.cz.o2.com/public_mob/1/3f/10 ... _10_06.JPG
cyber kaktus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ostrava.777 18. 10. 2006 15:25

S Tebou plně souhlasím, když to byla go linka to šlo v poho, ted posloucham a vubec na operatora nic. Ale zkus 1 a pak 7.
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod ostrava.777 18. 10. 2006 15:26

9 nefunguje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod cyber kaktus 18. 10. 2006 15:31

no tak jsem se tam proklikal, ale trvalo to pekne dlouho, nedoporucuju tohle zazit :-! , sam uz si to ted nepamatuju jak to bylo
cyber kaktus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod esquire 18. 10. 2006 15:31

ostrava.777: 9 je pro paušály, tak tu nemusíš spamovat forum.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ostrava.777 18. 10. 2006 15:36

esquire : myslím že velký favorit na Spam jsi Ty:)
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod Maarty 18. 10. 2006 15:43

Jednou sem se tam snazil dostat a trvalo mi to asi pul hodiny, musis pockat az se operator vykeca a az zazni takovej zvuk ze uz neni vic dalsich moznosti. potom rekne ze pod devitkou je operator, a teprve pak to funguje... je to divne udelany... :pozor2
Maarty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ostrava.777 18. 10. 2006 15:54

Jjo. Ale hned zkuste zmacnout 1 a pak 7 a zazní očekávané Dovolte abychom Vás upozornili... Mám zkušenosti z 800123456 jsem tam dělal čtvrt roku
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod Thomyy 18. 10. 2006 20:51

Funguje to dobře, když zmáčknete 0 a pak 9 a máte operátora, jen ho O2 přehodil dovnitř menu, jinak se nic nezměnilo... :)
SE KW800i, Samsung i900 Omnia -> O2
N1600 -> VF
Thomyy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x655 18. 10. 2006 22:23

Maarty píše:... je to divne udelany... :pozor2

Přesně tak, potřeboval jsem nedávno také mluvit s operátorem a než jsem se k němu dostal..., pak ještě asi dvacet minut čekání (v době et->o2)
¨¨¨¨{Vodkafone, Oshit, Tea-Mobile} CZ ¨¨¨¨ :::: x655 ××> made by Divadroid
x655
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ev 20. 10. 2006 19:11

Myslím si, že přes 9 se tam fakt nedostaneš. :pozor2
Včera jsem se na opa proklikávala asi půl hodiny a musela jsem hodně hluboko do menu. Potřebovala jsem info o paušálech, tak jsem se tam dostala až někdy v úrovni "Změna tarifu".
Ev
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 20. 10. 2006 20:09

Ach jo. Takže jedna z možností je v hlavní nabídce 1-7(předplacenky) a 4-9 (paušální služby). Stačí si najít mapu IVR (hlas. systému) a tam usoudit, co s Vámi může vyřešit pouze operátor. Například položka reklamace...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků