Neviem, asi najjednoduchsie bude fakt zavolat na infolinku Vodafone
v lepsom pripade by fakt mohli poslat tie service books behom chvile, potom staci restartovat BB a pojde to.
Hacik v zariadeniach a sluzbach BB je v tom, ze emaily aj browsovanie je vzdy sprostredkovane cez BIS - BlackBerry Internet Service. V podstate sa jedna o to, ze operator ma server (za ktore zaplatil $$$ a tudiz tie $$$ chce vyzmykat aj zo zakaznikov), ktory sprostredkovava ako push email, tak aj vsetky webove stranky. Niesom si isty, ale WAP by mohol ist aj inymi sposobmi.
Na mojej 7100t (fw 4.1) to vyzera asi takto: v menu Setting/Options/Advanced Options/Service Book je zoznam vsetkych service books, ktora mam nainstalovane.
Napriklad je tu WAP Browsert, WAP Transport, Wap Push Config... WAP Browser vyzera takto (opisane z displaya) :
Record Type:
Name: WAP Browser
UID: WAP Browser
CID: BrowserConfig
---
User ID:-1
DSID:
---
Gateway
IP://206.51.26.193:19939;19938/blackberry.net|GPAK
Description:WAP Browser Config
Takychto nastaveni je tam asi 15. Kazdopadne by ich bolo treba zistit a uploadnut cez kabel... takze asi ti fakt viac neporadim.
BTW len tak z pasie som zalozil forum na
http://gamedev.nopdesign.sk/?q=forum/8 - kto vie ci to ma nejaky vyznam sice.